ارتش زینبیه

بسیج خواهران مسجد حضرت زینب(س)

ارتش زینبیه

بسیج خواهران مسجد حضرت زینب(س)

سلام دوستان 

امروز براتون نامه شهید محسن حججی به امامرضارو آوردم

امیدوارم که خوشتون بیاد.💕

بسم الله النور،النور...

به انیس النفوس،شمس الشموس، مولا علی ابن موسی الرضا(ع)

از غلام روسیاه ، گنهکار


سلام آقای خوبم 

از آخرین باری که پابوستن آمدم تا کنون چند سالی میگذرد؛و حال که در صحن و سرایت هستم سر تا پا شوق و شعف دارم.    


برای خواندن ادامه نامه به ادامه مطلب بروید.

یادم هست که دفعه قبل خواسته های زیادی از شما داشتم؛الآن که خوب فکر میکنم به همه خواسته هایم رسیده ام.شغل سپاه،عروسی،جور شدن زندگی و... ممنونم آقای خوبم،ممنون.

دو روز پیش که با کباس سبز پاسداری به حرمت قدم گذاشتم چقدر لذت بردم؛باورم نمی شود؛همه این ها را کرم و بزرگی شما میدانم.

مولای من باورود به سپاه دریچه ای جدید از زندگی به روی من باز شد؛اگر روزی هزار بار شکر خدارا بگویم باز هم کم است؛ارباب من، از لذت های دنیوی هر آنچه که باید می چشیدم را چشیدم...

حال بی صبرانه مشتاق چشیدن لذتی اخروی هستم؛لذتی که آخرش رضای خداست...

یا رضا تو را به پدر بزرگت موسی بن جعفر(ع)قسم،تو را به فرزند عزیزت جواد الائمه قسم،تو را به خواهر گرامی ات معصومه قسم،ضامن من شوید...

آقاجان دوست دارم همانند علی اکبر(ع)در جوانی شهد شیرین شهادت را بنوشم وجان ناقابلم را فدای شما اهل بیت کنم.

فقط یک خواسته شخصی دیگر دارم؛مولای من بر من منت بگذار و جواز شهادتم را امضاء کن.

امشب شام دوشنبه است؛میگویند دوشنبه ها و پنج شنبه ها پرونده اعمال ما میرود دست صاحبمان ولی عصر(ع)...

آقای من تو را به مادرت زهرا (س) قسم شهادت نامه ام را با امضای خودت مزین کن.

آرزو دارم امشب پرونده ام به همراه جواز شهادتم به دست امام زمان(ع)برسد.بدون شک با دیدن امضای ضمانت شما ولی عصر هم امضا می کند.


گرچا سرتا پا گناهم،روسیاهم

ضامنم باش ای رضا مانند آهو دِه پناهم...

آقای من مرا از درگاهت نا امید نکن

الهی رضاً به رضاک

لا معبود سواک

دوشنبه / سه شنبه 94/6/5

حرم امام رضا(ع)/رواق الاجابه

1:34 بامداد

محسن حججی


لطفاً با نظرهای خودتون از ما حمایت کنین😃

  • فائزه طالبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی